Preču atgriešana
Ja Jums nepatīk vai neder iegādātā prece, varat to atgriezt vai nomainīt pret citu preci. Kvalitatīvas, nelietotas preces oriģinālajā iepakojumā var atgriezt 14 dienu laikā no sūtījuma saņemšanas. Pēc atgrieztās preces saņemšanas un kvalitātes novērtēšanas pārskaitīsim naudu (par preci un tās piegādes izdevumus) uz Jūsu norādīto kontu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts rakstisks paziņojums par atteikumu no pirkuma līguma. Ja patērētājs atgriež tikai daļu no pasūtītajām precēm un piegādes maksa pasūtījumam ir vienāda (neatkarīgi no daudzuma vai svara), tad preču piegādes izdevumi netiek atmaksāti. Pircējiem, kuri veic pasūtījumus par summu līdz 12 €, un izmanto pasūtījuma atgriešanas tiesības, administrēšanas maksa 1,49 € apmērā netiks atmaksāta.
Lai atgrieztu preci, aizpildiet šo PREČU ATGRIEŠANAS FORMU (datu aizpildīšanai izmantojiet informāciju no sava pēdējā pirkuma).
ATGRIEŠANAS VEIDI UN CENAS
- Preču atgriešana ar “VENIPAK” kurjeru – 3,50 €
- Preču atgriešana ar “OMNIVA” pakomātu – 3,50 €
Preču atgriešana ar “VENIPAK” kurjeru
- “Venipak” sūtījuma savākšanas un pārvadājuma pakalpojums – 3,50 €
PAKALPOJUMA CENA TIKS IETURĒTA NO ATMAKSĀJAMĀS NAUDAS SUMMAS.
- Aizpildiet Preču atgriešanas formu.
- Preces, ko vēlaties atgriezt, iepakojiet un sagatavojiet sūtīšanai, pievienojot rēķinu vai tā kopiju.
- E-pasta vēstulē nosūtīsim sūtījuma uzlīmi, kas jāizdrukā un jāuzlīmē uz sūtījuma ārējā iepakojuma. Ja nav iespējas izdrukāt sūtījuma uzlīmi, aizpildot Preču atgriešanas formu, varat izvēlēties uzlīmes piegādes pakalpojumu ar kurjeru (pakalpojuma cena – 1 €. Tā tiks ieturēta no atmaksājamās naudas summas).
- Pēc preču atgriešanas apstiprinājuma e-pastā nākamajā darba dienā “Venipak” kurjers ieradīsies savākt sūtījumu Jūsu norādītajā adresē.
- Pirms ierašanās kurjers informēs Jūs pa tālruni.
PRECEI, KO VĒLATIES ATGRIEZT, IR JĀBŪT:
- kārtīgi iepakotai un tādā pašā komplektācijā, nesabojātā, oriģinālajā iepakojumā, kādā to saņēma pircējs;
- ievietotai papildu aizsargājošā (transportēšanai paredzētā) iepakojumā (piem., kastītē vai aizsargaploksnē). Ieteicams atgriezt tajā pašā sūtījumā, kurā tika saņemts.
Nauda par atgrieztajām precēm tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto kontu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preču saņemšanas.
! SVARĪGI: kamēr sūtījums no pircēja ir ceļā pie mums, par sūtījuma drošību atbild nosūtītājs, tāpēc preci(-es) attiecīgi lūdzam iepakot droši. Ja atgriežamo preci saņemsim sadauzītu vai sabojātu, nauda par to netiks atmaksāta, tāpēc īpaši droši iepakojiet plīstošas preces (stikls, keramika u. tml.).
Preču atgriešana ar “OMNIVA” pakomātu
- Sūtījuma atgriešana ar “OMNIVA” pakomātu – 3,50 €
PAKALPOJUMA CENA TIKS IETURĒTA NO ATMAKSĀJAMĀS NAUDAS SUMMAS.
- Aizpildiet Preču atgriešanas formu.
- Preces, ko vēlaties atgriezt, iepakojiet un sagatavojiet sūtīšanai, pievienojot rēķinu vai tā kopiju.
- Apstiprinājums par preču atgriešanu ar “Omniva” pakomātu Jums tiks nosūtīts e-pastā.
- Ar SMS un e-pastā saņemsiet sūtījuma atgriešanas kodu, kas paredzēts “Omniva” pakomāta durtiņu atvēršanai.
Kā atgriezt preces ar pakomātu?
- Sagatavoto sūtījumu nogādājiet uz izvēlēto “Omniva” pakomātu.
- Pieskaroties pakomāta ekrānam, izvēlieties funkciju “Atgriezt sūtījumu”.
- Ekrānā ievadiet SMS saņemto atgriešanas kodu.
- Uz iepakojuma uzlīmējiet no pakomāta izdrukāto sūtījuma uzlīmi. To atradīsiet nodalījumā zem maksāšanas termināļa.
- Ievietojiet iepakojumu atvērtajā nodalījumā, aizveriet durtiņas un, nospiežot ekrānā parādījušos pogu “Apstiprināt”, apstipriniet iepakojuma nodošanu.
- Iesakām izdrukāt kvīti.
Ievietojot sūtījumu “Omniva” pakomātā, par atgriešanu nebūs jāmaksā. Atgriešanas maksa tika atskaitīta no atgriežamo preču summas.
Ja, veicot atgriešanu, pakomāts neizdrukā adrešu karti, nekādu problēmu – ievietojiet sūtījumu atvērtajā pakomāta nodalījumā bez adreses kartes, savukārt “Omniva” darbinieks, kas ieradies savākt sūtījumu, uzlīmēs Jūsu sūtījumam paredzēto uzlīmi.
PRECEI, KO VĒLATIES ATGRIEZT, IR JĀBŪT:
- kārtīgi iepakotai un tādā pašā komplektācijā, nesabojātā, oriģinālajā iepakojumā, kādā to saņēma pircējs;
- ievietotai papildu aizsargājošā (transportēšanai paredzētā) iepakojumā (piem., kastītē vai aizsargaploksnē). Ieteicams atgriezt tajā pašā sūtījumā, kurā tika saņemts.
Nauda par atgrieztajām precēm tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto kontu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preču saņemšanas.
! SVARĪGI: kamēr sūtījums no pircēja ir ceļā pie mums, par sūtījuma drošību atbild nosūtītājs, tāpēc preci(-es) attiecīgi lūdzam iepakot droši. Ja atgriežamo preci saņemsim sadauzītu vai sabojātu, nauda par to netiks atmaksāta, tāpēc īpaši droši iepakojiet plīstošas preces (stikls, keramika u. tml.).
BRĀĶĒTA PRECE
Brāķētu preci varat atgriezt Jums ērtā veidā:
- ar “VENIPAK” kurjeru – bez maksas;
- ar “OMNIVA” pakomātu – bez maksas.
Brāķētas preces atgriešanas kārtība
- Aizpildiet Preču atgriešanas formu un ar ķeksīti atzīmējiet “Preces brāķis” (piezīmēs aprakstiet brāķa pazīmes).
- Ja brāķis ir vizuāli redzams, pievienojiet vairākus kvalitatīvus attēlus, kuros skaidri ir redzami preces defekti.
- Atbildi saistībā ar preces brāķa novērtējumu un turpmāko rīcību saņemsiet e-pastā pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā.
- Pēc preces saņemšanas noliktavā galīgo atbildi saistībā ar brāķa maiņu vai naudas atmaksu nosūtīsim e-pastā pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 7 darba dienu laikā no preces saņemšanas.
Naudas atmaksas gadījumā nauda tiks pārskaitīta uz Jūsu norādīto kontu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preču saņemšanas.
Visām precēm, ko mēs pārdodam, tiek piešķirta garantija. Garantijas laiks, ko piešķir ražotājs, ir norādīts preces aprakstā, bet, ja tas nav norādīts, tad precei saskaņā ar likumu ir spēkā 24 mēnešu garantija. Juridiskām personām tiek piešķirta 12 mēnešu garantija.
Precēm, kas tiek pārdotas ar zīmi “NOCENOTA”, tiek piešķirta 12 mēnešu garantija.